Introductie van de werkgroepen - Heemkunde Werkgroep Reusel

De HWR in de media: tip voor de kerstdagen en De Vurstelling

Onze Corona maatregelen

ANNULERING LEZING IN DE HEEMKAMER
De lezing door de Natuur- en Weidevogelvereniging, gepland op dinsdag 15 december in de Heemkamer, kan door de corona veiligheidseisen NIET doorgaan.
Op individuele basis kunt u de expositie in De Vurstelling bezichtigen mits getooid met een mondkapje.
Natuur- en Weidevogelvereniging en Heemkunde Werkgroep Reusel

Volgend jaar bestaat de HWR 50 jaar en daaraan willen we aandacht schenken. Hebt u een goed idee voor de jubileumviering of bent u creatief meldt u zich dan aan voor een onvergetelijk resultaat.

Introductie van de werkgroepen

PLATFORM VOOR HWR-LEDEN > UIT DE WERKGROEPEN
NIEUWS VAN HET BESTUUR
De volgende pagina's worden qua inhoud direct beheerd door de leden van het HWR-bestuur. De overige leden kunnen hiervan kennis nemen en beperken zich dus tot het lezen van de inhoud. Klik hieronder op de link naar de gewenste pagina. Elke pagina opent in een nieuw venster, waardoor deze introductiepagina ook bereikbaar blijft en het makkelijk is, terug op deze pagina,  een andere pagina te openen, na (eventuele) sluiting van de actuele pagina.

Ledenlijst

UIT DE WERKGROEPEN
De inhoud van de volgende pagina's wordt bepaald en beheerd door de leden van de betreffende werkgroepen. Geen lid? Beperk je dan tot lezen. Klik hieronder op de link naar de gewenste pagina. Elke pagina opent in een nieuw venster, waardoor deze introductiepagina ook bereikbaar blijft en het makkelijk is, terug op deze pagina,  een andere WG-pagina te openen, na (eventuele) sluiting van de actuele WG-pagina. Hier vind je de actuele werkgroepenindeling.