Sponsors Herdenking Bevrijding Reusel-de Mierden - Heemkunde Werkgroep Reusel

7 december 14.00 uur Bestuur
10 december 10.00 uur Werkgroep Genealogie
informatie/ mededelingen bestuur
Tot nader order zijn er geen inloopochtenden op dinsdag in de heemkamer; wij volgen hierin de adviezen van het RIVM.
Wist u dat een aantal HWR leden bezig is met de restyling van de heemkamer? Uw aandacht voor deze belangrijke klus wordt zeer gewaardeerd.
Door de 1½ meter afstand maakt de Høskamer voorlopig op dinsdagochtend van 09.00 – 12.00 uur gebruik van onze ruimte naast de bibliotheek.
Dringend verzoek: leden die gebruik maken van de "uitleenservice" van onze bibliotheek worden vriendelijk verzocht de te lenen boeken of tijdschriften te noteren in het daarvoor gebruikte schrift, zowel bij uitlenen als terugbrengen.

Het lijkt erop dat we niet op korte termijn van de Corona pandemie af zijn want het virus steekt de kop weer op. We zullen onze HWR activiteiten dus steeds kritisch moeten bekijken en zo nodig aanpassen of verplaatsen. De geplande bijeenkomsten gaan vooralsnog door waarbij de vereiste afstand gerespecteerd dient te worden. Indien de ALV onverhoopt niet kan doorgaan wordt dit tijdig bekendgemaakt.
Volgend jaar bestaat de HWR 50 jaar en daaraan willen we aandacht schenken. Hebt u een goed idee voor de jubileumviering of bent u creatief meldt u zich dan aan voor een onvergetelijk resultaat.

Sponsors Herdenking Bevrijding Reusel-de Mierden

ACTIVITEITEN > Herdenking Bevrijding Reusel
Sponsors Reusel - de Mierden 75 Jaar Bevrijd
Meer sponsors op de volgende pagina: klik hier